Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 października 2012

Oprawa kwiatowa wesela Eweliny i Michała w Pałacu pod Baranami

           Po długiej nieobecności powracam wraz ze sporą garścią nowinek, które będę publikować systematycznie. Mam teraz sporo wolnego czasu, więc staram się nadgonić zaległości i wciąż uczę się nowych rzeczy.

Całkiem niedawno, bo tydzień temu miałam okazję udekorować salę weselna w Pałacu pod Baranami, w samym sercu krakowskiego rynku. Przyznam, że mimo iż sama wolę raczej sielskie klimaty urokliwych karczm i miejsc blisko natury, to efekt który został stworzony we wnętrzu pałacu również bardzo przypadł mi do gustu.

       Jako, że architektura obiektu sprawiała dla mnie wrażenie surowości, do dekoracji wykorzystałam ciepłe kolory- piaskowy i łososiowy kolor róż oraz ecru eustomy. Pozwoliło to nieco ożywić klimat wnętrz. Para młoda prosiła o dekorację trzech sal i tarasu, do czego wykorzystałam kwiaty w tej samej kolorystyce w różnych układach kompozycyjnych (kwiaty zatopione w wodzie, dekoracje w kieliszkach, kompozycje na stół oraz wysokie dekoracje do bufetu).

Na zamówienie zostały wykonane również dwa bukiety- dla Panny Młodej oraz świadkowej, a także skromna dekoracje samochodu. Całość ujrzycie na poniższych zdjęciach oraz w filmiku.




kompozycja na stole prezydialnym
Dekoracje stołów gości





Kompozycja w sali bufetowej

Bufet- duża kompozycja na środku stołów, jeszcze bez kulinariów :)
Ozdoba kominka- trzy świece w szkle w towarzystwie kwiatów 


Delikatna dekoracja stołów koktajlowych znajdujących się na tarasie








Kompozycje z pływającymi świecami przed wejściem


Dekoracja tarasu

Bukiet ślubny Panny Młodej- kremowe i białe róże w towarzystwie hortensji oraz eustomy w kolorze ecru i pudrowego różu













Bukiet świadkowej



Delikatna dekoracja samochodu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz