Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 października 2011

Jesienne kompozycje

        Muszę przyznać, że jesień to moja ulubiona pora roku. Lubię wszystkie jej oblicza- i te radosne, kolorowe, słoneczne i te melancholijne, deszczowe. Nic nie zastąpi słotnych, długich jesiennych wieczorów przy dobrej książce i filiżance herbaty- czekam na te chwile co roku....
       Owoce jesieni też stanową nie lada gratkę dla dekoratorów- ciepłe barwy kasztanów, żołędzi, miechunki, astrów, słoneczników dają wiele możliwości aranżacji. Przed dwoma tygodniami przydarzyła mi się okazja do wykonania takiej właśnie jesiennej kompozycji z okazji 40 rocznicy ślubu. Stworzyłam dwie dekoracje- mniejszą i większą przy użyciu słoneczników, margaretek, liści orzecha, zielonej chryzantemy i rafii. Naczynia zrobiłam ręcznie z drutu i sizalu. Oto efekty:



"kolory słońca"   fotografie made by Tadeusz M.















         Dobrze wyglądają także jesienne kompozycje w dyni. Ja zrobiłam taką przy użyciu powszechnie o tej porze dostępnych "Michałków" i suszu, z dodatkiem czerwonych papryczek chilli, liści klonu, zielonych chryzantem oraz eustomy.


dynia na ostro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz