Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 sierpnia 2011

Dekoracja sali - Karczma w Komorowicach

   Kilka tygodni temu miałam przyjemność udekorować przepiękną salę na 20-osobowe małe wesele w Karczmie w Komorowicach. Kolor przewodni, jaki wybrała para młoda, to wrzos.
   Kwiaty jakie miałam do dyspozycji, to fioletowo- białe oraz białe margaretki, suchy wrzos i zielone dodatki, dlatego kompozycje na stoły tym razem bez szaleństwa, ale proste i delikatne. Po obu stronach na kolumnach dekoracja z gałęzi wierzby, fioletowej organtyny oraz białych zwisających kul.
  Aby całość nabrała blasku- za Młodą Parą zamontowałam białe światełka ledy przykryte materiałem, a na stołach ustawiłam małe lampiony i rattanowe kule.
Nieskromnie rzecz ujmując wyszło pięknie, subtelnie i klimatycznie :) Młodzi byli zaskoczeni. Zobaczcie sami


 

Wejście do sali

kurtyna swietlna, serca wykonane z sizalu oraz dekoracja stołu





fioletowo-białe lampiony

kompozycje z margaretek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz