Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 kwietnia 2011

Wiosenne dekorowanie

Święta, a więc najlepszy czas aby na nowo zagościć we florystyce po długim okresie międzyświątecznego przestoju.
Zapraszam do obejrzenia moich propozycji stroików w wersji "na ludowo" :) W tym roku ze względu na ograniczenia terminowe nie udało mi się wykonać zbyt wielu kompozycji- 50% mojego czasu to przygotowania do pewnego ważnego wydarzenia czerwcowego :) , a 49,9% praca... Święta również zapowiadają się bardzo aktywnie w ruchu pomiędzy dwoma miastami, ale miejmy nadzieje że za niedługo uda mi się wygospodarować kilka chwil więcej dla siebie i swoich pasji.

Wszystkie poniższe kompozycje to dekoracje idealne dla osób ceniących naturalne piękno i prostotę- zostały wykonane w wiklinowych koszykach z użyciem bukszpanu, bell cup'ów ze świecami, kolorowego suszu, zboża, kawałków drewna, sztucznych jajek oraz kolorowych piór. Starałam się zachować minimalizm formy choć czasem też dałam się porwać fantazji :)
Przepraszam za jakość zdjęć- niestety przesyłane z komórki...
Proszę o opinie- te pozytywne i te negatywne.


"wiosenne przebudzenie"






"w kolorach natury"





 
stroikownia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz